Monday, October 26, 2009

otomobil kız.

Sonra kız otomobil başlı yılana dönüşüyor ya
Benim plakam ne olacak plakam
Yani il idaresine konseyine mi gidiym
Trafik idaresine mi gidiym
İniym diyo
Trafik idaresine
Çünkü en alt katta yani bulundukları binanın en alt katında
Sonra işte bağrıyor diyorki
YA BENİM BURAYA GELDİM Fotokopimi çektirdim
Benim plakam ne olacak diyorum sen hala diyorsun ki
Vay bele vay şele
ARKADAŞ POLİS ÇEVİRİYÖR
Filmin sonunda işte teknisyen bayiliyör
Büyük bir patlama olüyör
Ve sonunda da işte 29 kişi elele tutuşup güneşe doğru yürüyolar
Film böyle bitiyor.
Kölayca gandırabilirük gibi geliyör
Dünyadaki en iyi insan olduğuna dair bi madalyası bile var
Haha haha ben verdim
Emin olabiliriz olduğundan
Ben geçenlerde dünyanın en yaşlı adamı seçilen bi adamla tanıştım
111 yaşındaydı
Onunla birlikte 96 yaşında 88 yaşında 39 yaşında 3-4 kişi daha yarışmaya katıldı
Oy birliğiyle o seçildi yaşa hiç bakılmadı
Yağuluz burda noter huzurunda bişey yapılıp yapılmadığı büyük önem arz ediyor
Çünkü 111 yaşında olabilir ama ruhen bizden daha genç olabilir
Yani oy birliği aslında burda tartışmalı bir konu
Bu konuda uzmanlara danışmamız gerekiyor
Uzmaaaanlaaaar!!
Buyurun ablacım uzman efendi burda
Sorun bakalım sorunuzu
Uzman efeeeyndi uzman efeeeyndiii
Benim bir maruzatım olacaktı
Şimdiiiiğ
111 yaşında çok dadlı bir dedoş bulduk biz elimizde şuanda
Kafese koyduk yani öyle bir kafes değil altın bülbül bile yaşar orda
Evet evet mutsuz olduğunu mu belirtiyor dedoşumuzun kendisi
Öyleyse kendisine sadece ekmek kırıntısıyla besleyelim kendisini
Sadece kendisi
Kendileri.

No comments:

Post a Comment