Wednesday, May 27, 2009

aşkım sağlık karnen pekiyi doluuu!!!aferin sana!

Ne denli serseri bir aşık olduğumu, ona hediye olarak mantık kolyesi aldığım gün anladı. Evet taktığında böyle baştan aşaa mantık olacaktı. Buna hazır olmasa da olmalıydı artık yapacak bir şey yoktu. Ben onun serseri aşkı olarak bu bir emirdir. Yani aslında Migrosun, ‘’Migroskop’’undan sonra herhangi bir şekilde serbest çağrışımsal bir girişimde bulunmamızın anlamsızlığı üzerine bir söyleşi yapabiliriz şuan. Çünkü aşkımıza bebişimize 250 gram Körpe Vakum Kangal sucuk, algida Maraş dondurma ve yanında da cappy meyve nekt.ı çok uygun fiyatlara almak için inanılmaz kampanyalar var ve bu menüyle ‘’bebeğimizin içi’’ni ishal edebiliriz kanımca. Bi ondan bi ondan bi ondan şeklinde. Ama ben çok ünlü bir kökenbilimci olarak bu çağrışım dehasını incelemek istiyorum. Migroskop, mikroskoptan türemiş adeta dünya top on listelerinden fırlamış harikulade bir şey olarak karşımızda duruyör. Yani migrosları inceleyen bir alet edevat olsa gerek diye düşünüyorum. Peki bunun benim cep telefonumun mesaj haznesinde işi ne? İki gün sonra bu aleti kapımın önünde pazarlamaya çalışan birini bulabilirim. Şüpheleniyorum. Dahası evinizde denemek ister misiniz de diyebilirler. Migroskopla evimi süpürmek istemiyorum ben. Rencide etmeden nasıl reddedeceğimi bilmiyorum. Kapı deliğinden bakıp açmamak en iyi mükemmel bir numara bir karar olabilir. Ya da daha manyak bir fikir ve serseri aşıklığıma yaraşacak bir şekilde bebişime migroskop alim ben. Böylece boynunda mantık kolyesiyle evrendeki tüm migrosları inceleyerek sınır tanımaz bir kişilik olur. Kangal sucuk Maraş dondurması ve meyve nektarı ile adeta bir piknik rüyasına dönüşecek olan laboratuar ortamı da bize ‘’rüyamızda zerdali gözlemlemek’’(evet böyle bir şeyi ben uydurmadım) ile ilgili tüm çılgın verileri verebilir.
Evet şimdi serseri bir aşık olduğum kadar başka nelerim onu görelim. Çok çok iyi bir haber okuyucusu ve yorumlayıcısıyım.
Girimham adalarında sikendal: Soyunma Kabinesi ve Avon Kamarası üyelerinin bu küçük ada devletine kitledikleri masraflarla ilgili sikendal büyürken, ada giderek daha da küçülüyor.
Ne yapacağını bilemeyen halk çılgınca her şeyi yemeye veya denize atmaya başladı. Adanın Küçülmesini Durdurmaktan sorumlu Devlet bakanı şuan 5-10 metre uzunluğunda bir ağacın tepesine hapsedildiği için çözüm aslında çok kolay, gidip sorabilirler. Ama halk merdivenleri de yediği için hemen yenisini yapabilirler. Demokrasiyle yönetilseydi böyle olmazdı çünkü demokrasilerde çareler tükenmez kalem ve bebeğim sönmesin gönlümün ümit çırası, nasılsa cehennem senden sonrası, bendeyse sevipte yanma sırası, küllere dönsemde ateşim sen ol.

İlginç kelimeleri bulur cümle içinde kullanırım, ilkokuldan kalma bir hastalık benimkisi..
Sezdiri kelimesi çok ilginç. Hemen kullanıyorum. Okullarda sezdiri dağıtmak yasak çocuhlar! Hadi gidin başka yerde oynayın!

Herakleeeeytos’un fragmanlarını yorumlamaya da bayılırım hemen yapim bi kaç tane
‘’ Kimilerine görüşüne göre Thales, yıldızlarla ilgilenen ilk kişidir.’’
Bu fragman gerçekten herakleyytosa ait isee, bu biz thalesi tanıdığını gösterir. Ama kimileri böyle düşünüyor olabilir ben öyle düşünmüyorum ilk kişi olmayabilir diyor sonuçta Thales öldüünde ben 11 yaşındaydım nerden biliym diyor. Haklı yani. Kesinlikle katılıyorum. Felsefeden anlıyorum.
‘’ Bana göre bir insan çok iyi ise bin kişidir.’’
Bu fragmanları elbette günümüz argümanlarına göre yorumlamak çok çok, çok önemlidir. Şimdi bir bir kişiye nasıl bin kişi deriz,bin adet dili biliyor ve konuşabiliyorsa deriz. Ki bu insan gerçekten iyidir o zaman. Bin dil bilene kim kötü diyebilir? Herakleytos bile diyemez.

Dahası modayı da takip ederim. Bir arkadaşımdan aldığım bilgi şöyle: Mayo takvimine göre 2012de mayonun tamamen modası geçecek. Nükleer rest, organik domates, ve insanın da modasının geçeceği tahmin ediliyor ilerleyen yıllarda. Misk öküzü, koala, karibu ve saksağan kontenjanlarının şimdiden dolduğu kulağıma gelen fısıltılar arasında. Yok ben duymadım yok ben bilmiyodum beni aramadılar a aaa nası yani yaaaa terbiyesizlik bu resmen demeyin sonra.
Hemen yazın hangi hayvan olmak istediğinizi çabbuuk hemmen! Utanmayın. Geçicek modası sonra kalacaksınız iğrenç bi şekilde insan insan.

8 comments:

  1. herakleeeytos'un "pythagoras yalancının önde gidenidir." fragmanını da yorumlasaymışsın keşke ehi.
    bu arada yeterli kontenjan varsa ben alpaca olmak istiyorum

    ReplyDelete
  2. yanına alpaca olarak başka birini daha almak istiyorsan alabilirsin yoksa kapatıyorum kontenjanı.herkese yetecek kadar hayvanımız var panik yapmayın.

    ps: fragmana gelince, spekülasyon yaratmak istemiyorum ama sonuçta her insan bazen yalancıdır.

    ReplyDelete
  3. Beni koala yaz. ayrıca alpaca bir dildir hayvan değil.

    ReplyDelete
  4. mühemmel bir seçim. öndeeer ko a la evet yazdım.
    o alpacayı aranızda halledin artık
    ama haklı olabilirsin açıkçası, alplerde mi oluyo bu dil?

    ReplyDelete
  5. ben bal porsuğu olmaya karar verdim.

    ReplyDelete
  6. yıllarca bu soru bana sorulsun diye bekledim ben. ancak hep soruldugu zaman eş hayvanımı bulmuş olacağımı düşünüyordum. Ben bir "tembel hayvanım" ama benim bir "hayret kuşum" yok . mutluluğa kapak açıp birlikte şahane belgeseller yapıcaktık halbuki biz. şimdi buradan sesleniyorum, eğer orda tembel hayvanını bekleyen, analitik düşünebilen ve diyalektiğin kelime anlamını bilen bir hayret kuşu varsa bulsun beni.

    ReplyDelete
  7. hayret kuşum aydını biraz önce sana canlı yayında sordum. o tamam. ama mutluluğa kapak açanı ilk defa görüyorum gerçekten.
    gerçektendeeee sayın seyircileer insanlık bir sonraki formumuzda bari yalnız olmasak diyee adeta çırpınıyoor. ben ise misk öküzü ve gerizekalılığım yüzünden bir hayvanlık kontenjan açtığım içün yine yalnız kaldım. misk öküzü olduğum gün insan olmanın modasını geri getirecem.

    ReplyDelete
  8. Kessinlikle! rumuzlu arkadaşım . sen zaten bal gibisin efuhasug koptum ama ya yapamadım bunu
    rumuz diyince koptum. pardon. sonra bi daha denicem şansımı

    ReplyDelete