Friday, September 11, 2009

baobap.(çok yerinde oldu)

Onlar şımardılarsa sırabende.sırayıaramayınbendeçünkü. sıra benim mülküm artık ve sıranın altında adalet,b eşiktaş formalı defterlerim, defterlerimin üzerine gassaraylı etiketlerim, annemi mi daha çok seviyorum babamı mı daha karar vericek yaşta olmadığım için(ne zaman sorsalari kisinidedi yorum) takım tutma konusunda bir belirsizlik defterlerimde bir kişiliksizlik bariz bir şekilde tırnak ve kitapdefterkabı kontrolünde örtmenin gözüne batıyor velilerim çağrılıyor ve tabiî ki ben bu çağrıya uymayan velimi daha çok seveceğim ilerde geçmiş günleri yad ederken, gençlikte dicem önden iki süt dişim düşmüş iken, ergenlikten sonra çirkinlikte ikinci sıraya yerleşen bu dönem için lan bi küçük prens kadar olamadık salak salak çok çirkin olmasına rağmen sırf sınıfın en çalışkanı olduğu için bir çocuğun peşinden 15 kız birden koştuğum dönem olarak hatırlayacağımı sanıyor olabilirim şuan, tam öyle olmamıştı, ben sınıfın en çalışkan ve hızlı gelişen kızlarından olmadığım için, özgüvenimi ilkokulun bahçesinde, çocuğun peşini de yine aynı mekanda bırakıp, tam düşünmeye vakit bulmuşken mezun oldum.ilkokuldan mezunolmak. Velhasıl kelam. Konu nerelere geldi ya.

No comments:

Post a Comment