Saturday, September 5, 2009

fahrenheit bilmemkaç.

artık ne olacaksa olsunlarımı satıyorum, bağyandan kelepir artık ne olacaksa olsuncuklar, tamamen unique pieces, başka yerlerde de bulabilirsiniz aslında, ama ne gerek var, ayağınız alışsın diye bir artıkneolacaksaolsun alana bir diğerini hemen bedava veriyorum gerizekalıyım çünkü ben o kadar uğraş, olsun! De, besle büyüt, inek gibi işte, sarı kız gibi artık ne olacaksa olsunlar, mamullerimiz önceden yıkandı ütülendi paketlendi, ya tamam al da sen, şöyle ki bu kadar kıyak geçince kurulumunu da bi zahmet siz yapın, biz yapacaksak da teknik ekip iç dünyaya girerken kapıda ayakkabılarını çıkarmak istemiyo, bi de çocuklara bi lahmacun söylersen, iyi olur yani, müdürüm fotokopi makinesinin başında bir grup stajer adörtlerimizi yemeye başlamışlar, koyulmuşlar, yiyor, öhöm, bırakalım yesinler, ben üç tane kağıt parçasını çalışanlarımdan esirgeyecek değilim, sen de git onların yanına, bütün parmaklarına tak kağıtları ve o şekilde eğlenerek ye, paket yap evine götür, ormanlar feda size yavrularım, ayrıca geçen gün biri bana hayatımda sen benim yan masadasın dedi, ben de ona ateşlimeyvetabağı yolladım, makul bir saat olsaydı, içli köftesini de esirgemezdim, ne olacak ya, yanmasa yanmasanın küllüğüne muhtaçtır sonuçta bi yerde,dünya denen yerde özellikle, böyle olaylar hep oluyor, görüyoruz, okuyoruz gazetede, adam küllük getirirmisiniz diyo, heryerden bişey istiyolar, unutuyo oluyo sana 1 saattir küllük yok, yan masanın küllüğüne muhtaçsın işte sen orda, yok ben yanmasaya küsüm mü diceksin, gülerler be sana,vitrinin içinden bir kadın koşuyordu dışarıdaki adama doğru üstüne atladı cama yapıştı küçük bir delik bulup camın içinde süzüldü havasız kaldı camın içinde kaldı adam ona baktı deri çantasının içinden şırıngasını çıkardı, camdaki küçük delikten kadını şırıngasına çekti salladı donmasın diye salladı kadının paramparça oldu bulaşık suyuna döndü sonra kadın adam kadını ellerine sürdü geri kalanıyla da çocuğa sabunlu bez yaptı, çocuk tembelliğe alıştı, bugün ağzının kenarında kırmızı bir heykel var.

No comments:

Post a Comment