Saturday, March 21, 2009

Katakulliye Geldiniz.


Yıllardır bankerlik yapıyorum. Bir çeşit bank bekçiliği. Küçük bir iş değil, büyük yatırım yaptık. Önce kendimi Lazencılız’a gönderdim bu alanda kariyer yapmaya karar verip. Anlicaanız amerikalarda tahsil görmüş bir gencim. Bankerlik tabiatüstü bir yetenek gerektirir. Bir kere bankınızı iyi seçmeniz gerekmektedir ki bu işin en zor kısmıdır. Ömür boyu size tahsis edilecek bankı bulmak zor iştir. Tarih tekerlekten ibarettir diyen yamulur, dolma oyacağı da tarihe gerekli damgayı vurmuştur, ağzının payını vermiştir. Ki dolma oyacağını kullanmak tekerlek kullanmaktan daha zor bir iştir. Suyun kaldırma kuvvetini yer çekimine tercih edeceğimiz günler gelicek görüceksiniz, buzullar ericek heryer su olucak o zaman görücem ben hepinizi. Çevreci oldum biranda. Brenda Tahmin Helvaları’nı her sabah kahvaltıda afiyetle yemeye sinan özen gösteriyorum. Haber Gülten’lerinde dinlediğime göre bugün sığınak yağmur yağacakmış. Habeşistan’dan herhangi bir muhabirimizin bildirdiği bu güzide haberi dinledikten sonra, kendime hemen hacimli bir sığınak aldım. Bundan kurtulursam Kara Küvetleri’ne yazılacaktım. En azından yağmura sokağın ortasında yakalanırsam hemen küvetimi çıkarıp keyfini çıkarabilirdim. Ülkemizde hariciye nazarı bulunmaktaymış, eee o kadar özelleştirmeyi herkesin canı çeker tabii, nazar değdi bak. Politik oldum biranda. Biranda köpüklenme var. Şnorkelleriniz de hazırsa yağmuru başlatıyorum! Boğulmanıza 68 sn. Pişmiş zaman aşımına su katılmaz, bunu öğrenemediğiniz için cezalandırılıyorsunuz. Umumi takvime göre 3 vakte kadar Yakutça dilini sökeceksiniz. Boğulmanıza 59 sn. Öğrenmek kolay olmadı biliyorum çok fazla magnezyum külfet çektiniz, olur öyle şeyler, boğulacaksınız zaten. Bir daha dünyaya gelebilirseniz eğer, kendinize bir tane vadeli kasap bulun derim. Boğulmanıza 33 sn. Zaman çok çabuk geçiyor üstadım. Size verilen süreden önce boğuldunuz. Diskalifiye oldunuz.

No comments:

Post a Comment