Thursday, March 19, 2009

Saçma ama Konulu.

Ben dimi sığmam buraya taşarım?
Bu kavanozlar dar gelir oldu bana
Japon balıklarıyla aynı kefeye koyma beni
Güldürüyolar olum beni çok pis
Su yutuyorum sonra olur olmaz yere kirpiklerim ıslanıyor her şeye
Anneni daha sık anımsıyorsan hatta müdür bey bekliyor seni
Alnımızda bilgilerden bir çelenk ne yazıyorsa o
Yağmurdan kaçarken doluya tutulursan 90’lı yılları hatırla
Herkesin kalbi kadar temiz bir takım sayfaları ayırdığı zamanlar
Bir zamanlaaar, ebabilin bir kuş olduğunu şarkılardan öğrendiğimiz
O eski zamanlaaar
Akrostişisiz bir şiir yazdım, tutturun ucuna kornişleri
Ya da bırak arkadaşım artık bu işleri
Yıllardan 2009,marketler bile bizi sevindirir olmuş
Kim derdi ki bu yokuşun ucunda mutluluk var
İşleri yokuşa süren yok, nefesimiz kesiliyor ama hala
Faturanızı ödemezseniz tabii kesilir diyorlar
Biz de digitürk’e yaptığımızı yapıyoruz
Tamam ödicez, maç var açın diyoruz
Açıyolar onlar da
Parmesan peyniri ayak kokar, kuru üzüm et benine benzer
Yine de yiyorsan, hayatta bu kadar şikayetçi olmaya ne lüzum var
İsmail mutfakta biri mi var?
Dik ve dar kafalı, düz mantıklı, kıt beyinli ve yüzeysel ve perspektifsiz
Böyle garip bir geometri, msn adamından hallicelik
Sen de yok işte bunlar, şeklin var şemailin var
Sinyal çekmeyi bırak, büyük bir öneri bu
Ademle Havvaya elmayı yemeyin gibi
Şuradan devam edelim taksici bey
Şöyle sola doğru kayaraktan
Rastık çekerek Mahmure
Yaşam yuvada kuş gibi
Hadi uç pırpırpırpır
Uçtu uçtu kuş
Travertenler
Tentenler
Tenteler
Tente
Ten
On.

No comments:

Post a Comment