Thursday, March 19, 2009

ne güzel bi rü ya bü ya.

cosmic .:
ben bi ruyamda
cosmic .:
bi kere annem arabayı sürüyo babam yanda bende arkada oturuyorum bide arkadaşım var alakasız ama orda o da
cosmic .:
yolun bi kenarı bayır aşağı deniz
cosmic .:
bizim lastik bi virajda bi çıkıo annem bişey anltıp sürerken arabayı
cosmic .:
o lastiğin çıkışını falan görüyorum böle
cosmic .:
devrilioruz denize
cosmic .:
arabanın içine su doluyo çıkıyoruz vs.
cosmic .:
sahile bi gidioruz herkes böle tutulmuş bişey izliolar
cosmic .:
ama bize doğru bakıolara ama bize deil başka bi yere bakıolar
cosmic .:
bende bi anda havanın ortamın rengi deişio
cosmic .:
ya gündüzdü şimdi hatta sabahtı neden böle karardı diorum
cosmic .:
bi dönüorum arkamı kocaman böle bi ay tutulması
cosmic .:
sonra bi dier yana çeviriyorum ordada güneş tutuluo aynı anda
cosmic .:
bölee onları izledim sonra

cosmic. olarak bir boşluğu ve noktası da var.

No comments:

Post a Comment